piątek, 15 sierpnia 2014

Young Folks


A kiedy już oczy podniesiesz to wiesz,
że patrzysz na chmury i patrzysz na deszcz
-Cezary Ostrowski



Kto powiedział, że w deszczowe popołudnia trzeba siedzieć w domu? Na pewno nie ja. Mam spore opóźnienie z obrabianiem zdjęć, a to wszystko przez kartę graficzną, która odmówiła posłuszeństwa kiedy najbardziej jej potrzebowałam. Odzyskałam laptopa wczoraj, dziś mnie już nie będzie. Nowości spodziewajcie się za dwa tygodnie. I oczywiście fotorelacja z Hiszpanii. O ile będzie wifi to zapraszam na instagrama, tam pewnie dużo szybciej będą zdjęcia. A na razie zaległe zdjęcia (jeszcze z lipca :o )











i would go alone with someone like you
it doesn't matter what you do
who you were hanging with
we can stick around and see this night through


Peter, Bjorn & John - Young Folks





Peter Bjorn and John - Young Folks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz