poniedziałek, 21 lipca 2014

Fancy

Jak hejtować to na całego. Pozdrawiam osoby, które robią to za plecami.
A tak z innej beczki: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA PATRYKA! STO LAT STARUCHU! :*
Oto jedyne zdjęcie Patryka, które udało mi się zrobić (które musiał sobie u mnie zrobić :D )


ahh, no tak. MÓWCIE MI STUDENTKO! Katowice witają. 


No i gwoźdź programu. Ostatnia, wyczekiwana sesja. Bardzo udana. mnóstwo zdjęć, oczywiście to ja jestem bardzo wybredna. Co prawda, zdjęcia robione troszkę po 12, słońce daje się we znaki. Ale dałyśmy radę. Bez zbędnych szczegółów, przedstawiam wyniki pracy z Natalią. 
Enjoy.













First things first, I'm the realest
Drop this and let the whole world feel it
And I'm still in the Murda Bizness
I can hold you down, like I'm givin' lessons in physics
(będę miała fizyke na studiach :o olaboga, co się porobiło...)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz